Bezorgen & afhalen

Bij elk artikel is de levertijd vermeldt. Niet alle producten zijn voorradig in ons magazijn, de levertijd van deze producten is wat langer. We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan vind je de levertijd van je complete bestelling in je Winkelmand.

Bestel je voor 16:00 uur en is je bestelling op voorraad? Dan heb je het bijna altijd de volgende werkdag al in huis.

Onze pakketten worden bezorgd door PostNL. De bezorgtijden zijn op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur.

Je kunt je bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen. Vink dan bij afrekenen Verzenden naar een ander adres? aan en vul het juiste bezorgadres in.

Ook onder Adressen heb je de mogelijkheid om je factuuradres en bezorgadres op te geven. Dit kun je ten allen tijden aanpassen. Hierdoor heb je de mogelijkheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling thuis te laten bezorgen en de volgende keer op je werk.

Let op: Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen.

Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen bij ons in de winkel. Je ontvangt een e-mail zodra je pakket klaarligt.

Wanneer je pakket verzonden is ontvang je van ons een e-mail met een ‘track & trace’ code. Via de link in deze e-mail vind je de huidige status van de verzending van je pakket.

Als je bestelling erg klein is zal deze via een envelop verstuurd worden. Je krijgt dan geen e-mail met een ‘track & trace’ code. De envelop gaat mee met PostNL briefpost en je zal deze binnen twee werkdagen in je brievenbus aantreffen.

Je hebt van ons een e-mail ontvangen met een ‘track & trace’ code. Controleer eerst via de link in deze e-mail de huidige status van de verzending van je pakket. Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.

Het kan natuurlijk gebeuren dat je de bezorger hebt gemist. De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren.

Voor sommige bestelling zijn we afhankelijk van de bezorgingen van onze leveranciers. Dit kan helaas wel eens iets langer duren dan we hebben afgesproken met ze. Je bestelling loopt daardoor wat vertraging op.

De feestdagen kunnen van invloed zijn op de bezorging. Het kan door enorme drukte voorkomen dat we later bezorgen.

Het is mogelijk om je bestelling af te halen in onze winkel. Je betaalt dan geen verzendkosten.

Wanneer je bestelling gereed is ontvang je van ons een e-mail. Je kan de bestelling afhalen door deze e-mail te overhandigen in de winkel of te laten zien op bijvoorbeeld uw telefoon. De openingstijden en het adres van onze winkel vind je hier terug.

Je hebt 14 dagen de mogelijkheid om je bestelling af te halen. Als de bestelling niet na 14 dagen is afgehaald dan wordt deze geannuleerd. Om het bedrag van je bestelling terug te ontvangen, kun je contact met ons opnemen.

Main Menu